Tuesday, June 07, 2011

touching :p

 assalamualaiku
 mata aku tgh merah ni tau . nk tau ak sbb apa ??
 semuanya sbb tadi aku bkak youtube . then trnampak
 citer WARKAH TERAKHIR : ROSLI DHOBY .
 ya Allah .sedihnya citer dia .
 aku ta tgk citer ni mase ada kat astro citra .
 sbb aku tak de channel tu . so tak dpt tgk .

 tadi aku bukak pn sbb aku bce blog kak tisha
 *WifeBetoKusyairy* dia ckp ada citer tu .
 then arini baru berkesempatan tgk . mmg best bole ?
 *SedihSgt* .then aku download yg dokumentari dia .
 aku dgr saudara maara dia cerita pn aku tocuhing tau .
 dapat rse kesedihan yg diorang rse ..

 lakonan Beto Kusyairy as Rosli Dhoby . st la best
 mcm real tapi mmg best laa.
 aku ta paham kenapa citer citer mcmni tak masuk wayang ?
 mesti best .
 ni tak citer citer yg tah apa apa tah kat wayang tu .
 well perjuangan arwah Rosli Dhoby dan rakan rakan dia
 sgt sgt bermakna bukan untuk org sarawak je sebenarnya
 utk satu malaysia ..
 dapat rsekan perjuangan dia  tuu . hm
 semoga roh nya dicucuri rahmat .amin .

No comments:

Post a Comment