Monday, June 06, 2011

music express emotions ^_^

 assalamualaikum .
 hm harini aku gembira happy and so on .
 berjaln macam biasa duduk rumah main lappy
 online .dn sebagainya . tapi malam ni dalam pukul 10 tadi
 angin aku tibe tibe jee brubah jadi bad mood nk mati .
 hahahhahha . serious bobo *AtLeastINgakuOkay??*
 then aku bukak lagu opick , lagu dewa . lagu jiwang
 semua aku bukak sbb nk express kan yg aku ni tgh bad mood
 *Poyo* . sambil sambil tu aku main game chuzzle kt phone .
 abg cube terkrjut kn aku tapi aku buat donno je ngan dia . *SoriAbgTakdeNiatPun*
 .abg siap pakai topeng dgn pegang pedang lagi tau .

 hahahahha . apa lah aku nii . aku pn continue la bad mood .
 pastu umi masuk umi terus joget ikut lagu yg aku pasang
 *SeriousUmiCute* . then aku geli hati tgk umi .
 umi duduk kat katil pastu main main rambut aku .
 macam macam dia buat fesyen .aku nya bad mood teros
 hilang. itulah penangan umi . huhuhuuh.

 aku terus ada mood nk nyanyi lagu Jb *PoyoAgain*
 then umi minte tlg aku bukak cd siti kt london tu
 ayah dh tido . abg turun jumpe membe rsenya . aqim kat bilik dia ,
 tu yg aqim bg broadband kt aku . huhuhuhuuh .
 well music mmg teman hidup aku . that's why aku ada this ---->


 hahahhahha .nama dia HARRY *Woots* hahahahhahhahha .
 actually ni abgnya .aku beli dari dia .hahhahahah .
 bnyk lagu dalam dia . hihihhihuhuuh .

No comments:

Post a Comment