Tuesday, June 21, 2011

it's black and white ^_^

 assalamualaikum
 haaaaaahhh , sungguh penat ya minggu ni
 mmg pecah rekod laa this year .
 straight everyday ada band tau
 stamina pn maikn hari makin kuat *YeeJee*
 hahahahha . kuat laa jugak sbb aku dh ta
 penat naik tangga kat umah tingkat 3 ni
 huhuhhuhu .

 next aku ada image baru .huhuhuhuh
 ayah aku cakap dh mcm pakai mask kat
 tengah tengah dh hahahhahah .
 kaki anak orang cina . tangan anak org melayu 
 muka dh mcm org afrika dh hahahhahha .

 do i care ?? hahahhahahha . peduli apa .
 redah je laa . tade mase ah nk pikir pasal kulit muka
 ni . sbb tu la yg adventure masuk band .
 tadi aku masuk class n bukak tudung
 semua tgk aku sambil geleng kepala *DahKenapa??*
 serentak pulak tu . hahahhha .
 diorang kesian tgk muka aku . tapi aku langsung ta pikir
 diorang pn ckp aku mcm pakai mask .
 aku ta pikir sbb band girls yg lain pun sun burn
 macam aku jugak. semua fair n square .

 best laa berjemur cume ta best bile part kne jemur
 bawah matahari tak buat apa apa *PahamTak?
 maksudnya mcm diri jee tak gerak gerak . hah tu mmg
 ada sikit berasap jugak laa *AkuCakapSikitKan??*
 hahhahahah

 ......................... to be continue .............................

No comments:

Post a Comment