Saturday, June 25, 2011

new thing ^_^

 assalamualaikum
 hm na kongsi barang yg aku baru beli bulan ni .
 huhuhuhu . semua in purple colour okay .
 hahahha *SukeSuke*

 first aku beli kasut ni .
 -------------->


 actually agak lama jugak la dh beli kasut ni .
 just ta sempat na update *BusyKan??* hahahhahahha .
 aku beli kat kedai kasut semestinya . harga not bad RM40 .
 cute tak ?? dh pakai dh mase MDC show aritu .
 huhuhuuh .

 next , ni yg paling aku suke skali sbnrnya .. 
 ada cerita sebalik spec ni . hahahha *SumpahKlakar*



 cute tak ? purple colour *AyahAndUmiBelikan*
 yeah at first aqim beli dulu then asyik aku jee yg pakai
 aqim sampai set kan mase utk aku pakai . hahhahaha
 aqim punye transperent border dye .smart sgt . 
 after that umi ngan ayah keluar belikan aku punye . 
 *CerminDiaSebenarnyaGelap* tu reflection je tuh .hahhahaa
 sebenarnya nk yg plain tapi umi ayah n aqim pilih yg ini .
 so awesome *SukeSuke* huhuuhuhuh .

 smart kan ??
 p/s : sisters ni la spec yg aku cakap tu . smart weyh kalo pakai .
        so how ?? *WaitingYourAnswer*

 papepn best sgt dgn barang baru aku ni sebab dua dua
 aku baru pakai dalam 5 ,6 kali pakai je .hahahhaa..
 yg penting dua dua smart *Kan??*



No comments:

Post a Comment