Friday, June 03, 2011

'anak dara'

 hye ,baru lps download magika dan dh tgk pn .best bolee citer tuh ahhahahah .hm aku tgk ngan aqim 
 kat bilik  umi ngan ayah tgk 'cheaper by the dozen ' kat depan .hmm skrg ni pulak tgh dowload citer 
 kongsi hahhaa .padahal aritu baru gi tgk kt cs ngan abg aqim n umi .hahahha . sejak dh pandai
 download ni mcm mcm yg aku dowload . 

 sebenarnya that's not my point .muahahhhaha .as title shown is 'anak dara' .skrg ni aku sorang
 sorang dlm bilik berblog-ing .umi ayah ngan aqim amik abg .umi ajak ikut tapi aku agak malas sedikit nak 
 turun so aku tak ikut .then umi ckp " hai anak dara ayah ni , tgk bang " , hahahahha comell la umi 
 aku nii . tu yg sampai kat aku jadi comel ++ hahahha . mana tumpah nya kuah kalau tak ke nasi pinjam
 ayat jap ye cik abu who is geng surau .kukikukiukiukik .

 emm ,apa aktiviti aku kalau duduk rumah sorang sorang .. apa lagi kalo tak nyanyi hahahahhhaha .
 duduk depan cermin nyanyi tu je lahh . ahh ckp pasal anak dara ni , aku tak tau la knpe budak2
 pompuan skrg ni mcm terlalu lebeykan lelaki dari kawan .faham x?? means kalo kawan dia ckp boy dia 
 itu ini ,pergh naik angin siott . hm apa la na jadii .bukan masenya utk brcinte umur mcm aku nii , 
 korang mesti pikir aku ni mcm tak open minded an ? ta la mcm tu skali .dh la malas nak ckp pasal anak
 dara lebey baik ckp pasal ... pasal apa ???

 lagi banyak yg aku pikir lagi pening n confuse aku dibuat nya .hahhahahhahah .hari tu tgk citer aku tak 
 bodoh .kan Roy dapat pingat utk blog-ing kn ,then mk dia ckp " cbelah gne utk buat karangan " salah
 tu sbnrnya .sbb blog-ing ni kan open tak de format .kang tulis karangan mcm blogg kang marah cikgu BM
 hahhaahha . gambar ni cute so aku letak jee .tak de related ngan kite pn .muahahahhahha


 dedicate to all bech form4 this year .. saje suke sukee .. ppppppp 
                                   

No comments:

Post a Comment