Monday, June 06, 2011

my boyfriend !

 assalamualaikum ,
 aku ada 3 orang adik beradik . aku anak ke dua . atas aku
 abg , bawah aku aku adik lelaki means aku sorang pompuan .
 so aku diapit oleh 2 orang yang paling aku sayang kat dunia ni
 *PlusAyahOfCourse* . hm kadang kadang tu kitorang gado memanjang
 tapi sebabkan gado kitorang rapat . kalo satu hari tu aku tak jumpe
 abg aku mesti tanye mne dia . same jugak kalo
 aqim takde aku akan tanye . abg ngan aqim pn same mesti tanye
 sama ada kat ayah or umi . mne aku . well dioragn lh
 sbnrnya kawan paling rapat , adik beradik yg
 paling sangat memahami *SukeHatiJeBuatAyat* hahahahaa .

 lupe pulak nk memperkenalkan 2 BOY dalam hidup aku
 *NotForSale* .hahhahhahaha .
 nama penuh abg aku muhamad imran bin azman .
 dia lahir 7 ogos 1992 . sekarang umur dia 19 tahun .
 abg buat keje part time kat KFC Persada *DatangBeramaiRamaiYa*.
 as cashier . abg sgt kelakar *GileOkay!* .dia selalu
 buat lawak kalo aku tgh bad mood atau tgh malas nak
 layan *MacamTauTauJe* hahahhahah .
 penyayang , and muka dia bole brubah rubah *BukanHantuOkay*
 dia boleh jadi sgt lembut , ganas dan serious , cute n
 so onn .hahhahah . aku syg sgt kt dia sbb dia yg ajar
 n jage aku mse ayah ngan umi gi keje waktu kecik
 dulu . selalu jugak gado tapi biasa la .lepas gado baik , gado baik
 gado baik .tu je hahhahaha . well best ada abg mcm abg .
 korang ada ?? *SyazaPinjamAyatJap*

 next muhamad haqim bin azman . ouu . dia comel sgt sgt .
 cute . dia lahir same ngan bulan abg lahir tapi dia
 1 ogos 1999 . sekarang umur dia 12 tahun . na amik UPSR tu .
 *SenangJe* hahhahha . dia skola kat star2 . everyday
 kitorang 2 org jalan kaki same same gi skola *DekatKan?*
 aqim la tempat aku mengadu ,nangis,layan aku mse aku
 tgh mara .senang cakap mmg diaa adik paling
 sempurna laa .dia selalu kongsi secret ngan aku .
 dn aku tak segan silu nk kongsi rahsia aku ngan dia .
 kitorang ni sependapat jugak la .tapi tak lari dari gado .
 *StandardLaKan?* . kalo gado pergh tarik muka gile .
 lagi lagi aku kuat merajuk . tapi aqim dia tak
 pandai pujuk ,dia buat lawak yg sampai aku tak leh thn
 nk gelak .hahahhaha . same la ngan abg aku tu .
 aqim my best boyfriend ever okayy . sayang gile kat dia .
 bile dia senyum comel sgt bibir dia. hahhaha

 aku sgt bersyukur kerana mempunyai adik beradik
 yg sgt sgt fun n baik *Alhamdullilah* .
 ni gambar kitorang utk di kongsi bersama
 ------------>






 hidup tanpa diorang tak lengkap rsenyaa . syang diorang <3
 *Woots*


No comments:

Post a Comment