Saturday, June 25, 2011

how dare u !

 assalamualaikum
 semalam umi ngan ayah bawak kitorang
 gi jalan jalan kat angsana *PizzaDahLawa*
 hahhaha .sempat lagi tuu .
 then kitorang gi UO sebab umi nk belikan aku tettt--
 *CunAkuBeli2Pairs* hahahahhha .
 then aku gi bayar . haa nak start dh citer dia .
 tadi tu intro jee .hahhah

 depan aku tu ada la sorang makcik n anak lelaki dia
 *KecikLagiMacamAqimKottUmurDia*
 then cashier tu pun tanye

 cashier : cash ke card credit
 makcik : card card

 cashier tu pn buat je laa keje dia . masuk kan baju
 yg makcik tu beli then bagi la kan *MestiLaa*
 nak tau apa jadi ..
 ---------->

 makcik : nah bawak ni *SambilPassPlastikPadaAnakDia*
 anak lelaki dia : eh !apa pulak mak la bawak *SambilTinggiSuara*

 aku kat tepi dia tgk budak tu kecik besa kecik besa .
 hadoii .
 continuee

 makcik : tolong la bawak yang .
 anak lelaki dia : mak yang bayar mak la bawak !
                         *MakinTinggiVolumeSuaraDia*

 aku makin binggit ngan budak ni
 then mak dia cakap

 makcik : okayy fine .after this no more heh . mak tak kan
               layan u nak beli barang .then ever ask me .FINE!!
 anak lelaki dia : eh meh ma meh ma .saya bawak . meh lah sini 
                         *SambilRampasBegPlastikTuDariMakDia*

 aku dalam hati dh bapak dia budak ni ..
 aku tak pernah kott buat umi mcm tu even kalo tgh bad mood
 pun . eei budak skrg ..

 memang la mak kau bayar .tapi tu kan baju kau .apa la salahnya tolong
 even kalau bukan baju kau pun mak kau kan mintak tolong ngan kau .
 eei sumpah geram ngan budak tu .
 tapi aku tak ley cakap apa laa sbb mak dia yang didik anak dia
 macam tu . so itulah result hasil didikan dgn duit *FedUp*

 budak sekarang mmg kurang asam laa .mak ada duit sanjung mak ,
 tapi kalau mak tak de duit tak nak ngaku itu mak dia .
 kite tak payah tunggu tanda tanda kecik kiamat sebab dh berlaku
 depan mata . cuma tinggal kite ni je antara sedar tak sedar

 tapi sumpah budak tu kecik je .
 tak sangka betull laa .kuang ajar gile ngan mak dia tau !
 aku yg pendek ni pun lagi tinggi dari dia . huh
 *MulutDiaMacamTett----*

No comments:

Post a Comment