Wednesday, June 29, 2011

heck kau lah -____-



 assalamualaikum
 kau ni dh kenapa huh ? tak abis abis an buat org susah .
 cakap dulu nak berubah la apalah . same je aku tgk .
 aku tau aku ta perfect nk judge kau
 tapi masalahnya aku tak la buat keje mcm kau ni
 *FedUpSiallAkuNgannKau*

 weyy semua yang kau cakap tak msuk akal tau tak ??
 derr menyampah siall aku dgr kau nya masalah
 yang macam macam versi tu.*DramaSiall*
 aku tak tau sama ada semua tu btoll or PROPA
 semata mata . tapi apa yang kau cakap akan jadi kenyataan
 kalo kau asyik ulang bende yg sama .
 lu pikir la sendiri derr *PinjamAyatHehNabil*
 hahahhah .boleh heh ?

 ..continue..

 pastu kau nak tunjuk yang kau ni pulak concern
 pasal aku ? *ApahalKau??*
 weyh MEMANG TAK LAH aku nak kawan ngan org macam kau
 tapi naseb baik la aku ni tau nk bezakan marah ngan prasaan sbg kawan
 taut tak ?? kitorang still dgr n percaya ckp kau .
 sedangkan kite org tau kau bodo bodo kan kitorang
 *TakCukupKuatLaaKau!*

 ingat kau sorang jee yg _____ kitorang ni apa ??
 kitorang tak _________  macam kau la ?
 *AdaAkalPakaiBolee?*

 takat tett--------  pun tak ada tadi kat skolah
 hadoii menyampah siott aku .
 aku yang kaki terseliuh malam pun esok dah boleh lari
 berapa round padang kott .
 pikir la skett kawan kawan kau yg dh BORING nak back up
 kau ni .
 since form 1 kott . eei cakap banyak pun tak gune
 sebab kalo kau ta ubah diri kau sape lagi ?
 *PikirSkettBolee??*

 last aku na minta maaf kalo sape yg bace post
 ni agak terasa . didn't mean nak buruk kan sesiapa pun .
 ni fact yg harus kau FACE . whatever laa .
 dh banyk kali kott tegurr . *Aaahhh!!*

 better aku gi stalk org daripada cakap pasal bende tettt--- nihh
 *DahMulaDahKejePartTimeAku*
 hahahahahha .

No comments:

Post a Comment