Saturday, August 06, 2011

lagu baru ^_^

 assalamualaikum
 aku suka gila gila lagu ni .
 macam happy jee .music dia layan gile .*EnjoyJeeBilaDengarLaguNi*
 so hayati la lagu nii
 ---->

 senyum senyum senyum
 senyum senyum

 *kacak luar
 kacak dalam
 kacak dengar sini
 kalau saya senyum 
 awak mesti senyum sekali
 kalau kita senyum
 semua orang berjangkit
 bila semua orang senyum 
 dunia tiada penyakit

 -senyum
 tak perlu kata apa - apa
 senyum
 tak perlu kata apa - apa
 senyum
 tak perlu kata apa - apa
 senyum
 tak perlu kata apa - apa

 akhirnya sempurna tiga album pertama
 bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
 dah ku kata ku tankkan henti sampai tua bangka
 kalau habis abjad aku rap dengan angka
 satu dua tiga anugerah diterima
 oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
 tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
 ditertawakan oleh anakku Inca Medina

 oh Inca Medina orang secantik nama
 cantik luar cantik dalam cantik macam mama
 hati macam grandmanya anginnya macam papa
 kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
 sebelum jadi drama dah tau nak buat apa
 nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
 wanita hari ini jaga sensitiviti
 kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini 

 ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
 kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
 senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
 kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

 ulang *
 ulang -

 ay buai tinggi - tinggi sampai ke puncak awan
 dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
 aku bukan rupawan aku bukan jutawan
 tapi aku punya satu senyuman yang menawan

 baru mukadimah nampak macam sudah tertawan 
 dengar kata hati perasaan jangan dilawan
 kalau takut mula - mula kita boleh berkawan
 duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
 apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
 apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
 apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
 apa rasanya terima bertubi - tubi puji - pujian

 tu boleh pun senyum cantiknya gigi
 sepuluh markah penuh seharusnya ku beri 
 wanita hari ini harus pepandai puji
 kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini



 ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
 kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
 senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
 kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

 ulang *
 ulang -
 ulang *



No comments:

Post a Comment