Monday, August 08, 2011

kitorang seRioUS '_'

 assalamualaikum
 okay nk story sikit ni after hari rabu ni ' kitorang '
 akan jadi orang yang paling busy sekali kat sekolah bagi menjayakan
 sesuatu benda yang best . *SiapaKitorangg??* don't be kepohchii sangat laa
 hahaha .gurau gurau jee .

 takde kitorang kena buat btol btol la kan .ni kan untuk kebaika semua kan .
 nanti taknk la ada dengar complain complain *SedihhWoo* hahhaha
 hm yang penting misi utama kena berjaya n so on . apa apa hal
 pun mintak simpang laa segala yang buruk berlaku sepanjang paln kitorang ni
 *Amin*

 okayy next SERIOUS is .
 serious formatif 2 ni aku tak tau apa yang aku buat .
 especially bio .hadoii .yang aku pelik tu tiap kali paper bio mesti dia yang jaga
 that's why aku gabra n tak ley jawab *AlasannSemataMata* ahhaha
 takpe esok aku kena try hard lagii .
 esok exam BI , PHYSIC n SEJARAH .

 physics ada potensi untuk hentam yaa .hahhaha *AkuMainMainnHahahah*
 rabu lak exam dimana aku dapat G masa mid term aritu .
 bolee pulak hari yang sama hek subjek tu *TerpikirJapp*
 subjek apa . ni huh ambik kau --->            
                       
                             ADD MATHS
                             CHEMISTRY  

 gempak gila .tapi tak pe esok kitorang ada buat study group
 harap harap membantu la kan ?
 okay tu je dulu .malam ni tak update blog kot .
 online jee na study sikit hee :)


                       

No comments:

Post a Comment