Tuesday, August 16, 2011

baca dan faham kan ^_^

 assalamualaikum
 tadi aku online then nmpk status @BalqishAzween, cousin akunya fb
 dia tulis sesuatu yang best .skrg aku nk share ---->

    adakalanya kita perlu menangis
    agar kita tahu hidup ini bukan sekadar ketawa
    bersyukur pada orang yang menyakiti kamu
    kerana dia yang menabahkan kamu
    bersyukur pada org yg tak mengendahkan kamu
    kerana dia yang memupuk kamu berdikari
    bersyukur pada org yg menjatuhkan kamu
    kerana dia yang memperhebatkan kemampuan mu
    bersyukur pada orang yang menyiksa kamu
    kerana dia yang menguji kesabaran dan ketabahan kamu 

 semua yang dia tulis ni masuk akal kan ? *PandaiQishBerkataKataa*
 hm kalau korang org yg pandai mesti korang paham kan maksud semua
 ayat ayat atas ni ? *TakKanLaaTakPahamKann?*

 ada lagi satu --->

    what's a pity .. my mom non stop working ,morning until night .
    she will do everything anything for family .me and my little brother
    May Allah bless her and fulfill all her wishes .InsyAllah . 
    DEEP INSIDE I KNOW THAT SHE SUFFERING .

 okay dah baca ?korang faham tak ? umur Qish baru 13 tahun dan dia dah tau
 dan boleh pikir apa yang berlaku kat sekeliling dia. bukan nak cakap apa
 korang yang baca ni mesti la lebih tua dari umur dia kan ? pernah tak terpikir
 macam ni ?mungkin korang terlepas pandang .tapi ayat last yang CAPITAL
 tu *SajeBuatBuatBesar* memang korang kena amik tau .


 hari ni post aku agak serious sket so . sambil dgr lagu TheKraken ni
 korang pikir pikir kan laa .sila laa terasa adik kita yg umur 13 tahun
 pun pandai pikir jasa mak dia.kita ?*TakSemuaaYangBacaNiMacamNi*

 aku tak cakap sape sape .tapi sendiri tau la kan ? .
 ehh dah la aku nya mood dah berubah sikit. hm sebab penat n pening
 n malas n ngantok n segala yang burok aku tgh rasa skrg ni .
 hadoii .aku taknk mengadu domba kat sini .buat buruk blog aku jee
 *Haahahhahah* okayy salam ..




No comments:

Post a Comment