Wednesday, August 03, 2011

kenangan ^_^

 assalamualaiku
 aku nak share kitorangnya gambar masa WCMSB 2011.
 huhuhu sedih sangat bila tengok gambar gambar ni .rasa macam nk rewind jee
 *TerharuPlusSedihhSemuaa
 paling aku touching sekali tgk gambar Form 5  . aku tak boleh la macam 
 ni .sedih sangat . well taknk emo sangat la .haa 
 sebenarnya banyak lagi gambar .tapi ni je yang aku update 
 *BolehhDilabelkanAsMalass* hahhaha . enjoy k ^_^



welcome to
WORLD CHAMPIONSHIP MARCHING SHOW BANDS 2011
hahahaha


rehaesel :)
*SumpaaLawaa* hee



novus 2x ^_^
*SapeeLaYangBajuBiruTuh??* haaha



exited + tkot + nervous 
*TromboneKuBerkilatSukaSuka
hahaha



bismilahirrahmanirahim 
okay dah nak masuk .bye korang :)
hahhaha



syukur alhamdullilah .
kitorang dapat SILVER with 80.4 .
*PnYewKakJiaYiKakHazimahKakRafeah*


okay gambar ni aku suka 
smart gila .lagi lagi yang melutut .hee


happy nya ^_^
hahahah .takpe takpe .
*NoSignalLahh* hahhahha


gonna miss them all .seriously :'(




SUPERMAN 
was gathered that night .
*TemaBiru+Hitam*
hahahha.Like ^_^

 apa apa pun .moment ni merupakan yang paling berharga
 untuk semua band girls . aku akan simpan pic ni sampai bila bila .
 *MekasihhKepadaSemuaYangMengambilGambar* hee . 

 last sekali ------->

                     RAIN OR SHINE THE BAND STILL STAND ^_^


No comments:

Post a Comment