Sunday, July 31, 2011

SOGO + kat TANGGA ^_^

 assalamualaikum
 pertama sekali SELAMAT BRPUASA kepada semua muslimin
 dan muslimat .semoga ramadhan tahun ni lebih bermakna dari yang
 sebelum ni . insyaAllah .



 okay aku nk kongsi satu citer ni pasal insiden
 form4 ngan form3 kat SOGO !
 masa tu kitorang semua lepak kat tangga lepas masing masing
 beli lunch *MajoritySemuaMakanMc'd* makan tgh syok syok kan ?
 tiba tiba ada sorang mamat ni baju hitam rambut serabai .diri tegak kat tangga
 tepi kitorang .kitorang buat dek je skali aku ngan yg lain nmpak
 dia pegang plastik then bau bau plastik tu .jalan dah terhuyung hayang kompom
 hidu gam .

 kitorang still relax lagi .mamat ni jalan straight pastu berhenti jauh tapi
 depan kitorang . *SemuaDahGabraGilee* automatic nya semua  pandang
 kiri nak elak tgk muka mamat ni . tibe tibe dia jalan , betul betul dia diri depan
 kitorang . *SerammNihh* then fyza dh ajak aku blahh aku ckp relax
 padahal aku dh takot nk mati ann tapi controll la  ,wan pun asyik panggil nama aku jee
 semua dh gabra then dia belah sambil terhincut hincut pastu senyum
 sorang sorang . badekak gila . bila dia blah semua macam nk nangis ann
 *MataAkuBerkacaJaa* hahahha.

 memang the best la an masa tu . kitorang semua dh bedekak .
 tapi setiap moment tu aku tak ley lupa sebab itu merupakan cerita
 disebalik WCMSB 2011 !! yeahh ^_^

No comments:

Post a Comment