Sunday, July 03, 2011

fuhh S ^_^


 assalamualaiku
 ohh miss nya nak update blog .penat penat pun update okay
 *SebabTghRajin* hahahhaha .
 sepanjang 3 hari ni .sesuatu dh mengubah aku *EmoTime*
 hm everything laah  .aku dah agak berani n feel macam
 boleh buat lahh .pastu MUKE kamek macam pakai topeng
 *SangatLahBerkilatMacamBaruLepasWax!*
 tapi apa je takat muka bole hilang kan kott.
 tak kisah punn janji aku cukup makan + sihat . hahahhaha

 awesome for SUPERMAN
 hahahhahhah .
 SUPERMAN is not longer SUPERMAN hahahaha .
 but SUPERMAN  still the SUPERMAN  hahahahah .
 *SangatCute* hahahah .
 papepun SUPERMAN tgh nak heck computer org .
 well cuaca kan panas kat johor niee *TakDeKenaMengena*
 hahhahaha .

 malam ni nak keluar beli kasut skolah ..
 ayah nak tukar kan kasut yang dh terkopak tapak *Nice*
 hahahha .sebenarnya  aku tak kisah sgt pun
 sebab masih okay atas dia .aku nih tak cerewet pasal
 fesyen or so ever okay
 *TapiCerewetInOtherThingLah*

 tapi MEMANG TAK AHH aku nak give up and
 stop sampai sini lepas apa yang diluahkan oleh tettt---
 rase bile nak main > dh tau dh cara nk bayangkan masa main
 huh especially si mulut tettt---- tuh gi bocor all huh
 *KickOutAlready* hahahhahah

No comments:

Post a Comment