Thursday, July 07, 2011

the hole day ^_^



 assalamualaikum
 haah . hari ni merupakan hari yang penuh cerita
 seperti hari hari yang lain . tapi hari ni agak lain *ApaNih??*
 hahhahahahha .
 tak sebenarnya macam nih , lebih banyak okay dari tak okay
 tapi sebenarnya balanced laaa *MulaMerepek* hahhah .

 kite check it out mne yg best mne yg ta best :D
 pertama - pagi tadi aku breakfast mkn nasi ngan lauk kari
 umi masak *SumpaaSedap* hahaha.
 TAPI pergi skolah lambat sebab bangun lamabat sebab semalam
 malam keluar cari baju  SUPERMAN   *Hahahahha*

 kedua - best hari ni baru ajar form 1 basic marching *OkayLaa*
 TAPI masih ramai yg macam terkene kejutan bile suro march
 lame sket .dalam dewan kott .hadoii  *ManjaNohh*

 ketiga - *BanyakLagiNih* hahhahahha .
 aku dapat selesaikan satu masalah yg aku rasa macam dh selesai
 *ThinkPositifKan??* hahahahhah TAPI
 ada satu lagi masalah KECIK yg diBESAR besarkan .huh macam
 biasa kena amik port n try utk selesaikan gune formula
 formula yg ada *TeringatKatFormulaIonChemistry* hahhahha

 keempat - aku buat sesuatu yg paling best skali .
 memang first n last time kott buat bende mcm nih hahhhahaha
 TAPI balasan dia amik ko nk karangan esok *Hadoii* hahhahha

 last skali . umi belikan hot ticket RM15 utk aku *TerimaKasihUmi*
 TAPI ada cerita lain di sebalik hot ticket tuhh .

 nihhh last jap lagi nk tgk KL GANGSTER *BaruBeliSmalam*
 hahahhaha .

 memang confirm last .
 aku happy dengar suara PN.YEW menjerit tadi *RinduPulakkTibeTibe*
 hahahhaha . pn yew the BEST .huhuuhuh

 apa apa pun aku nak minta maaf jika apa yg aku tulis kat
 sini ada buat sesiapa terasa atau sakit hati *TakDeNiatPun*
 sungguh :) hahahhaha .

 last thing life without SUN memang tak best ^_^



No comments:

Post a Comment