Wednesday, July 27, 2011

hye n byee


 assalamualaikum
 hari ni merupakan hari terakhir bagi aku untuk countdown
 hari yang paling aku tunggu tunggu .
 sumpa aku sekarang tgh takot n nervous sgt sgtt *TapiSirSuroRelax*
 macam mana nak relaxx ?? hahahah . sangat takut sekarang

 actually aku tgh packing amik masa jap tulis blog .
 esok pukul 6 pagi kitorang gerak . lepas subuh .
 n last practise kat sana la . *YaAllahTakutnyaa*
 kitorang stay dekat Intecma,ShahAlam jauh gile dari cheras .

 perasaan ni bercampur baur laa.
 takut + nervous + sedih + suke .



 takut sebab nk comp la kan ?
 nervous sebab takut *RelatedLaNgannTakutt*


 sedihh sebab ni merupakan last comp dengan form 5
 dimana senior yang paling rapat ngan betch form 4 *BetullKeeEjeBetchMacamTu*
 hahahhah . apa apa laa .
 tapi serious diorang dgn kitorang dah lama .semua senior
 especially kak asmahani aku la kan ? hahhahah .
 aku bersyukur sebab kitorang akan stay apartment ikut
 section hal ini dapat mengeratkan lagi
 silaturrahim antara sesection *DahMacamBuatKaranganLaPulakk*
 hahahha

 apa apa pun semuanya kat kitorang sendiri .
 kalo buat dgn ikhlas kompom okay nyaa . insyaAllah .

 p/s : agak agak esok SUPERMAN ada tak ?? hahhahaha
        *SempattLagiiNihh*
 
 last k .doakan kejayaan semua band girl SIGS .
 good luck semua .kita dah buat the best tinggal nak perform je
 mesti bolee nya !!
 go BANDGIRLS ^_^

No comments:

Post a Comment