Friday, May 06, 2011

rindu 3M

hari ni aku mmg malas nak buat bende lain melainkan
memperbanyakkan post kt blog aku ni
huuhuuhuhu
actually aku rindu  3M last year .
tibe tibe jee .teringat masa semua blajaar sejarah
ada yg tido ada yg nyanyi ada yg gossip
aku rse mustahil la kalau ex 3M tak rindu mase last year kan ??
kalo ta rindu tu maknenya korang ni mmg ta appreciate memori tuu .
aku rindu 3M sgt sgt sbb since semua dh masok class lain lain
semua berubah dn tak mcm dulu .btoll perubahan tu baik tapi
aku rindu style 3M last year . hm  na wat camne life must go on
hahhahahhaha terSERIOUS lak 

chillex k aisyah ..aku rindu 3M sbb kawan kawan aku
sekarang ni semua dh ta mcm mase kitorang 15 tahun dulu .cehh macam dh lama 
jee kan . papepn korang the bestt, walaupun masing masing ngan cara 
tersendiri kn ?? skrg port kitorang ye lah
kat tempat locker blakang kantin .tu la tmpt kitorang melepak kan diri
kadang kadang jadi tempat salin baju aku ngan DC ahahhaahhaha
daa ~

No comments:

Post a Comment