Tuesday, May 31, 2011

LANGKAWI tripp






hmmm sgt sgt laa best aku ngan family aku jalan jalan kt LANGKAWI 
muahahahhahahaha best sgt sgtt sgtt ..
kitorang pergi sane by air asia .best first time adik aku,aqim naik kapal terbang
di exited sgt sgt . sama la ngan aku jugak . huhuhuhuhuuhuh

kitorang gerak gi airport hari jumaat 13 mei aritu .. balik sini balik pada 
15 mei tak silap aku laa huhhuhuuh tak pastii .kak mas teman kan kitorang sepanjang kitorang 
ada kat langkawi dia yg bwk around langkawi . sbb nya kitorang tk tau sgt 
nk jalan kt mne .. on first day tu .sampai je airport kt sane amik kereta sewa avanza tuu
hahahhah .best mcm kete sendiri .hhuhuuh. lepas tu gi jumpe tuan rumah 'homestay'
kitorang . then gi mkn .. lepas sampai kt homestay semua amik bilik masing2 .. 
aku share ngan kak mas ,abg ngan aqim ,umi ngan ayah kt bilik pengatin ada aircond tuu
hahahhahahhahaha ,

next day nya pulak ,kitorang gi breakfast n tros gerak gi cable car .. best bolee
sejuk sgt .hahhahhahkitorang gi hanging bridge semua .bestt la.
umi cute gile sepanjang cable car tu naik n turun umi tak tente arah
hahahahha .sama la ngan aku just control macho jee 
abg ,aqim kak mas ngan ayah biasa jee .siap amik gambar lagi dlm cable car
tuu . then kak mas bwk kitorang gi telaga tujuh .tak sampai atas pun main kat kaki air jee
tu pun aku aqim ngan kak mas jee yg msok air umi ayah ngan abg duduk tepi rehat kan diri
setelah leleh mendaki .huhuhuhuuhuh .pastu pegi underwater pergh 
best sgt sgt laa .. mcm mcm ada weii .penguin ,semua cute sgt tau ..hahhaahaada penguin
yg citer surf up tu .sejibik tu . then kitorang gi dataran lang
di mana terletak nya burung helang .besar bolee burung tu n cantik semestinya
well soveniour yg aku beli utk kwn aku tu aku beli kat sini laa
hahahhahahahha .. then jln jln dlm mall dia jetty something nama dia ..
malam makan kat mne hek ?? lupe laa rsenya mcm kat ... sorry tak ingat 
hahhahhahhah ..

then esoknya kitorang gi makam mahsuri , beras terbakar , idaman suri
n pantai hitam or pasir hitam tak sure la nama dia .kitorang makn tghari kt sane .sedap

kitorang antar kak mas gi airport dulu sbb kak mas balik dulu baru kitorang .

conclusion percutian ni sgt sgt sgt sgt BESTT .
mmg tk ley lupe la semua kenangan kat sena . gambar bnyk sgt laa so mls 
nak upload .muahahahhhhha .nanti la okayy ...


No comments:

Post a Comment