Friday, May 06, 2011

new fan of ..



nama penuh dia NURKUSYAIRY ZAKUAN BIN OSMAN
tapi lebih popular dgn nama BETO KUSYAIRY.
aku minat dia since first time tgk dia berlakon geng surau kat
 astro oasis .. mase tu tgh boring then tertukar channel 
pastu tgk laa dia berlakon .sgt sgt laa best
aku suke gile tgk dia berlakon walaupun dia ta sefamous artis artis lain
dia tetap the best . lagipun kusyairi ni seorang yg lebih penting kan
quality keje berbanding popularity yg semua artis baru skrang kejarr.



hm ,muka dia nampak gangster sket tapi mcm cute je .hahahahha
mesti korang pelik nape aku suke dia .. sbb aku ske tgk dia selambe je berlakon
tak cover macam real and norrmal .means dia bagoss .after tgk GENG SURAU ,aku terus 
ikut cite cite yg kusyairy berlakonn . next yg aku tgk ialah citer 

WARKAH TERAKHIR : ROSLI DHOBY


bestt gilee citer ni , first ingatkan citer ni boring sbb pasal sejarah kann .
tapi bile dh tgk kat youtube mmg bestt , penat jugak tgk kat youtube .tapi dh habis tgk laa citer diaa.
tgk muka dia smart gile bolee. lagi cute bile dia ckp sarawak mase citer ni ..
mcm reall ,tu yg aku suke ,huhuhuuh
nampak sgt commited dia as profesional actor .. citer dia mmg best
kusyairy berjaya melakonkan watak rosli dhoby .. bestt ..
pastu cari kat youtube jumpe satu video dia ckp pasal citer ni..
cute bile dia berbual ,nampak dia seorang yg bukan mcm artis lain la senang ckpp.

KASHAF IMANI 


citer ni buatkan aku bengkak mata tau tak ?? sbb sangat sangat menyetuh jiwa .
aku tak tgk masa dia tayangkan 17 feb tu .tapi aku baru tgk ulangan dia 
aritu kat astro .( thnx astro ) best nyaa .satu lagi aku bukak citer ni sbb aku tgk kt info ada 
BETO KUSYAIRY aku pun terus la tgkk .dgn ada nya sharaifah amani 
mmg best sgt citer nii .best sgt sgt citer ni ..menangis jee .tersentuh
mmg bagoss utk tontonan semua .. cute laa 

JUVANA


citer ni baru episod ke2 ,tu pn aku miss then aku
tgk kat youtubee .sgt sgt sgt sgt best dn best . citer ni kisahkan ttg jenayah
yg dilakukan oleh remaja bawah umur .. dan cikgu dia ialah BETO KUSYAIRY .
hahahahahhaahah itu lah sbb utama aku tgk citer nii ,smart bolee dia berlakon 
dia jadi cikgu arifin ..smart sgt .. aku ske tgk scene yg dia pegi cek dorm 
mase kes black pengsan .. dia pakai t-shirt purple ..
smart sgt .mase dia pandang muke botak ,muke dia macho gilee bolee ..
badan dia dh la smart ann .mmg bestt laa. 
so ramai ramai la mengikuti citer ni k kt tv3 setiap hari isnin pukol 9 pm
huhuhuuhuhuuhu

hm kusyairy telah pun berkahwin tauu sgt romantik 
huhuhuhu ,wife dia cute as dia jugakk .dua dua pn sama padan .. 


hahahaa tgk mata kusyairy tgk wife diaa. 
mesti kusyary ni romantik an ?? hahahhaha


cute kan wife diaa ?? hahahahhah
mesti wife dia manja ngan diaa huhuhuuuhuh
wife dia kecik jee .. hahahaha cute la kusyairy pakai capall 


sweetie mrs and mr kusyairy ..
hahahhahahh kan dh ckp dua dua cute .. 
kusyairy dia ok lah ensem tapi bg aku muke dia sebenarnya cute .huhuhuhu

so good lurk kusyairy in your life and hopefully bahagia 
rumah tangga dunia akhirat ..amin ..

ps : kalo nak follow blog wife dia  




No comments:

Post a Comment