Monday, May 09, 2011

getting darkk baru na update blogg

okayy after dh siap semua dh siapkan homework n everything baru la bole 
updating blog .huhuhuuhuh .actually aku na ckp ptg tadi aku baru updating and repairing
blog ni .hm what u think ? getting better or worst or okay laa ?
hm utk aku ,aku rse dh ok sangat .means berbeza gile dgn first time aku explore blogg nii
so here are some changing that i made ...

aku baru edit gambar family and gambar profile ..huhuhuhuh best editing gambar 
well thnx for someone who teach me .. siapa ? tett----
continue ,aku baru letak button 'like' n aku cari bagai nk 'rak' bende ni .n aku berjaya
buat setelah half n hour aku mencari ,then aku letak shoutbox amik dari ziey n aku prasan dalam
blog syazaa .. pastu aku letak blog archieve .bile aku letak mcm smart kan so ,biarkan jee. 
next , aku letak pageview and a poll from blog hazirah samad ... 
so vote la ye ramai ramai .. yg hazirah nya ramai dh vote including .. me :)
pastu aku ada letak word yg colourful tu .gadget ni aku dpt inspire dari unknown blog .
aku main taip jee nama blog then kluar la blog with the word n so everr ...
after all ,aku rse kesungguhan aku berbaloi .hahahhah
kan aku ada ltk button 'like' . selain dari aku yg like sendirik aku na ucapkan thnx kat zaima
n congrats sbb like post ' rindu 3m '  .kau org first !muauhahhahahahhhahhahah

orait sekarang tukar mood citer aku na kongsi sket laa citer pasal partner aku sorang nii
dia nak o9 tapi mummy dia tak kasi cause getting exam kn ?? 
actually citer dia pasal ada la org ni ,asyik pinjam jee brg tak tau ke kite nk gunee.
susahkan org jee .dia na gune bende tu tapi bende tu pada org tu .. 
bende yg aku ckp ni ?? whatever ( DC dedicate ayat ni )
haa ,konklusinya citer ni pasal org pinjam barang yg ta tau malu punyee .tu jee .. 



hari ni dari balik skolah tadi aku asyik me-repairing blog ..thnx to all yg aku tgk blog
dia mempelajari sedikit sebanyak la pasal blogg nii .next time aku update lagi .. tapi nanti la
sbb sekarang punye smart gakk .( angkat bakul sendiri hahhahahahaha )
yela sapa lagi yg na puji kalo kite sendiri yg puji kan ?? hahhahahhaha
cbe kalo kite tulis panjang berjela tapi tade sorang pun yg bce hahhahahahhha
lantak laa .peduli apa kan ?? update blog ni mcm tak ley berenti laa .tgn ni ada je nak menulis kan ??

papepn aku dh mula ngantokk .sgt sgt sbb tadi petang dpt tido sekejap jee .
kepala pn dh pusing n pening ..oraitt that's all for the dayy
esok sambung n maybe aku ta buat sbb esok balik petang ada band yoo 

alright mate nite nite ..


No comments:

Post a Comment