Monday, January 02, 2012

memori :)

 assalamualaikum

 haih tiba tiba teringat masa form 2 zaman Junior junior dulu *AcehhhAyat*
 hahaha . aku main trombone since form1 lagi n now aku masih setia pada baby
 Trombone aku tuh .hehheh

 yg paling best masa aku form2 semua Trombonist start nama huruf
 *TakPercaya?CubaTengokNihh*


                                                - kak ANIS SAFURA
                                                - kak ANIS FARHANA
                                                - kak AIDA ASYIKIN
                                                - kak ASMAHANI
                                                - AISYAH AZMA

 cute kan ?? hee rindu mereka semua sebab semua ajar aku main trombone
 sampai la aku boleh tiup dengan baik .
 aku just nk share memori aku masa form 2 dulu *Rinduu<3*


 terima kasih sebab beri tunjuk ajar main Trombone dan tak sangka sekarang saya
 pulak ajar junior bawah . masa berlalu begitu pantas *AyatTakBolehhBlahh* hahah
 apa apa pun jasamu ku kenang sampai bila bila :D take care seniorku <3

No comments:

Post a Comment