Saturday, December 31, 2011

happy new year :)

 assalamualaikum


 alhamdullilah dah masuk tahun baru ..
 memori 2011 terlalu banyak aku rasa dan sekarang kita semua
 sedang mencorak memori 2012 .*AyatTakBolehBelah* hahahah

 apa apa pun aku memang sangat bersyukur kerana Allah masih
 panjangkan usia keluarga aku untuk terus beramal dan menjalani hidup pada
 tahun ini . aku skarang dah sweet 17 *MacamDahBesarSangatLaaKonon* hhahha


 cehh aku juga dapat rasakan 2012 ini akan jadi tahun yang mencabar untuk
 aku ,selain dari memajukan band yg dicintai aku kena struggle untuk SPM
 so seriously aku bersemangat untuk tahun 2012 ni .

 harap korang pun sama k :) kita baiki kesalahan 2012 ,jgn kita ulang balik
 seboleh bolehnya elakkan .insyaAllah .

 orait enjoy your 1st Jan 2012 ^_^

No comments:

Post a Comment