Monday, November 21, 2011

HIP HIP HOOREYY :D

 assalamualaikum


 WOHOOOOOO !! HarimauMuda berjaya kalahkan pasukan Indonesia
 hhahhahaha , macam org gila aku tgk bola malam tadi ..
 masa ada tambah masa 30 min aku dah gerak ke RRJ *PegiMakan*


 sampai sana tgk semua tgh tenung satu TV yg bersaiz 42' *AgaknyaLaHee*
 tak makan pun air jee yg banyak ..
 tapi sampai part penalty semua dah tak senang duduk
 masa first Indonesia shoot semua dh menjerit .. bila goal diorang "Ahhhh"
 turn TeamMalaysia pulak . n GOAL ! semua melompat ^_^

 bila yg 'BOTAK' tu nk shoot ,ayah aqim pakcik pakcik semua cakap
 KhairuFahmi mesti safe punya :D
 then bila je bola dah di safe oleh Apex , semua melompat
 aku ngan aqim ngan ayah sekali HI5 *SeronokGilee*

 memang gila la .lagi satu ni first time aku tgk bola kat kedai makan
 hahahah *YangTeruknyaAkubedal2Burger:D*

 tapi apa apa pun semangat pemain Harimau Muda tak patah .. bayangkan tgh
 main dikelilingi rakyat Indonesia ..tak seramm pulak kan ..
 muka diorang sepangjang game macam relax je .masa awal awal
 game 'berbakul' juga la ayat ayat yang TAK elok untuk si garuda ni .hahha
 especially kat FB ngan Twitter 

 tappi masa penalty tu . aku cakap mmg apa apa result dia Harimau Muda yang
 terbaek sekali . bukan nk cakap apa team Indonesia pun bagus jugakk tapi
 TeamMalaysia lagi baikk :3 *DiorangCoolAndRilex* tak macam pemain Garuda
 yang asyik resah dan gelisah pastu nk berlakon macam tetttt----- :p

 hmm apa apa pun having a good night semalam .semoga TeamMalaysia selamat
dan bangga dengan apa jua resultnya sebab kita 1Malaysia :D *ChewaahhAyatHahaha*

No comments:

Post a Comment