Tuesday, March 15, 2011

no 10

hm , apasal aku asyik sebut no 10 ni jee ? sebab disebalik no  ni ada keistimewaan nyee ...
apa dia ?? 10 bermaksod band girl form 4 ada 10 orang jee .. hahhahahha , hmm .. walau pun 10 ..masing - masing ngan prangai masing masing .. sensitif la , emo la ,and so on .. tapii  , bile time bersatu padu tu kitorang punye la beriya iya ..hahahahhahah , cute tau sebenarnya.. bagi aku diorang ni kawan yg sangat best sporting , cool and gileee .. huahahhahahaha
diorang ni sangat istimewa .. 10 mengidahkan satu persahabatan yang
terjalin sejak 2008 lagi . sorang kena marah semua kena , sorang nangis semua pun nk nangis..
yang paling best tuu sorang merajuk semua lahh nak merajuk kalau bolee .hahahahah .klakar kan ??
at the same time bende ni akan jadi memori indah utk kitorang semua ..
walaupun aku tulis 10 , sebenarnya ade yg tak masukk . 
ada 13 orang yang aku sayang kt sinii , termasuk aku la kann hmm
mmg org org ni sgt best kalau dapat kawan ngan diorang . mereka merekee ni semua menceriakan 
hari hari aku setiap kali kitorang ada bersama . tak kisah la bende tu best ke tak best
yang penting sam sama .. huh
apasal aku gedik and poyo semacam tulis bende ni ??
sebab ..
A .  diorang spesel
B . diorang ni istimewa
 C . aku sangat menghargai kesetiaan diorang berkawan dengan aku
D . aku amat amat laa menyayangi merekee
siapa mereka ? *poyo
1 . NURHAZIRAH SAMAD
2 . SYAZA SYUHAIDAH KHUZIR
3 . NATASHA DEANNA CHAN
4 . NURDALILA RAMLEE
5 . MUNA NAJIHAH ABD RAZAK 
6 . NADIAA AZZAHARA
7 . NUR AINA NATALIA
8. NAZATUL SYAHIRAH
9 . NURUN SHAFIKA ALI
10 . AIMY NISSERA EMRAN
11 . NUR AZNI ZAM ZAM
12. NORHAFIZAH WAHAB SULTAN 
mereka mereka ni baik and bestt tauu . satu lagi chracter merekee akan sentiasa berubah
mengikut musim dan cuaca .muaahhahaha . sama la dgn yg ckp nii .
hahhahhahhhaahhaa
papepun diorang nii mmg bestt la derr , senang cakappp .
lovee korang semuaa <3

No comments:

Post a Comment