Saturday, January 22, 2011

you've got a friend in me


rasa berat sangat dengar kau nak keluar aina .tapi aku doakan yang terbaik untuk kau ,semestinya

aku nak kongsi sikit laa memori indah setelah 4 tahun kite berkawan menempuh panas hujan sedih happy emoo and so on .hee

bagi aku kau seorang yg baik hati dan cerdikk . aku pun kurang apa nya .bhahaha .hmm kau amanah , friendly memahami dan kau crazy macam aku jugakk hahah. perginya kau ke SBP cheeh membuktikan yg budak BAND can buat hahahah . aina aku tak menafikan yang aku sgt sgtt la sedih bile tau kau akan tinggal kan kitorang next week , sgt sedeey . bertuah rasenya dapat kawan dengan kau , sebab bukan calang - calang org boleh tahann dengan sumpahan kau tu heheh .jangan mara hah . 

gambar gambar yg aku letak nii tak banyak tapi setiap satu gambar mewakili 1000 makna .cheewahh .hhhahhaha
akhir sekali aku ucapkan congrats la kat kau ,dan doa untuk kau sentiasa berjaya 

- walau tiada lagi bunyi QUAD TOM dari kau
- walau tiada lagi org yg joget cantik WAKA WAKA
- walau tiada lagi orang yang akan suap kami makanan pennuh satu sudu kat meje blakang kantin

aku akan igat kau sampai bilee bilee ,best friend everr 
 you've got  a friend in me <3 

kenang kami dalam doa muu ..

No comments:

Post a Comment